Meny
Fretex slagord

Fretex-reklame til topps i europeisk konkurranse

I konkurranse med over fire tusen europeiske reklamer, stakk Fretex-reklame av med både en gull- og en sølvpris!

Dette skjedde i Eurobest, en stor europeisk reklamekonkurranse. Ekspertpaneler hadde med utgangspunkt i alle de innsendte arbeidene, nominert noen hundre reklamer som gikk videre til kåringen 8. desember i Hamburg. Det var i alt 13 kategorier og Fretex Surprise Catwalk var blant de nominerte.

Det du har på deg nå er en del av vår neste kolleksjon!
Denne catwalken var vårt ”stunt” under Oslo Fashion Week. Fretex vet at den neste kolleksjonen som kommer i butikken er det folk på gata har på seg i dag. Derfor lagde vi en catwalk i Oslo sentrum og lot tilfeldig forbipasserende være modeller. Til heftig musikk og et nøye valgt motepublikum fikk de forbipasserende oppleve hvordan det er å gå på den røde løperen. De fleste lo godt av påfunnet, noen snudde da de forsto hva som skjedde og andre igjen så dette som sin mulighet til å få vist seg fram!

Det er Kitchen reklamebyrå som produserte filmen og sendte dette arbeidet inn til Eurobest. De har samarbeidet med Fretex i 12 år og presterer fortsatt å komme opp med ideer som er kreative og morsomme, og som kler Fretex.

Filmen fra Fretex Surprise Catwalk ser du her.  For mer informasjon om Eurobest.