www.fretex.no Fretex logo print

Slipp din egen kleskolleksjon

Samlebilde
Som regel er det profilerte mennesker som får lage og vise fram sine egne kolleksjoner. Nå kan alle slippe sine kolleksjoner og få sine egne slipp-filmer.

La flere få se din klesstil!

Alle folk har sin egen klesstil. Hver gang noen leverer klær til Fretex, gir de samtidig klesstilen sin videre. Nå kan alle legge inn bilder av seg selv her og få sin egen slipp-film.

- I kampanjen Deg x Fretex vil vi vise fram alle de flotte slippene som hver dag kommer til Fretex, sier Kristin Hareide som er kjedeleder i Fretex.

Fretex-kampanje

Under pandemien er det flere som trenger hjelp

Det siste årene har flere mennesker oppsøkt Frelsesarmeen for å få hjelp. Gavene som gis til Fretex deles ut til de som trenger det og bruktinntektene fra Fretex er med på å finansiere Frelsesarmeens sosiale arbeid. De siste årene har 30 millioner kroner fra bruktsalget gått til sosiale formål, men i koronaåret var summen 21 millioner. Nedgangen på ni millioner har kommet samtidig som behovet for hjelp har økt. Vi vil gjennom kampanjen Deg x Fretex minne folk om å fortsette å gi fine gaver og å handle i Fretexbutikkene.

Fretex har med seg gode støttespillere

Maria Mena, Tone Damli, Julie Varner og Martin Danielle (CLMD) er noen av profilene som utover våren og sommeren vil slippe sine kolleksjoner hos Fretex. Det de gir vil legges ut for salg i nettbutikken til Fretex. De som stiller opp, vil støtte Frelsesarmeens sosiale arbeid og oppfordre flere til å gjøre det samme.

Det er gavene folk gir og kundene i Fretexbutikkene som gjør at Fretex kan være med å finansiere Frelsesarmeens sosiale arbeid. Med pandemien møter vi en enda større etterspørsel og pågang fra mennesker som trenger vår hjelp. Vi håper og tror at denne spennende kampanjen, fører til at mange blir bevisst hva gode donasjoner betyr for vårt arbeid, sier Hareide.

 


 

Fant du det du lette etter?